Veelgestelde vragen over Lesotho

  1. Elektriciteit, hoe zit dat in Lesotho?
  2. Kan ik mijn telefoon in Lesotho gebruiken?
  3. Paspoort: wel of niet afgeven tijdens mijn reis?
  4. Voor overige informatie, zie FAQ's Zuid-Afrika.
  5. Wanneer krijgt mijn reis een gegarandeerd vertrek?
  6. Kan ik mijn reis verlengen?

1. Elektriciteit, hoe zit dat in Lesotho?

Over voltage en vermogen in Lesotho kun je informatie krijgen bij 'wereldstekkers en stopcontacten': www.wereldstopcontacten.nl
Als je meedere apparaten hebt die je wilt opladen dan raden we je aan een eigen stekkerdoos mee te nemen, om zodoende het aantal stopcontacten te vergroten.

2. Kan ik mijn telefoon in Lesotho gebruiken?

De telefonie is in Lesotho is niet heel solide geregeld, je kan het beste naar je provider om daarover informatie in te winnen.

Meer informatie over Wifi beschikbaarheid voor je telefoon in de hotels vind je onder het tabblad 'Accommodaties' van de reis.

3. Paspoort: wel of niet afgeven tijdens mijn reis?

Het kan zijn dat je tijdens de reis jouw internationale paspoort ter beschikking van een derde moet stellen. Met name buiten de EU is dit veelal het geval. Voor hotels geldt vaak dat zij een registratie moeten bijhouden, dit is een wettelijke verplichting, waarbij gegevens uit een identiteitsbewijs moeten worden overgenomen/ingescand

4. Voor overige informatie, zie FAQ's Zuid-Afrika.

Alle overige informatie over weer en klimaat, vervoer, accommodaties, etc. vind je de onder het tabblad Zuid-Afrika.

5. Wanneer krijgt mijn reis een gegarandeerd vertrek?

Je reis krijgt een gegarandeerd vertrek op het moment dat het minimumaantal reizigers voor de reis is behaald. Het minimumaantal reizigers om de doorgang van de reis te garanderen, kan per reis verschillen. Je vindt het minimumaantal deelnemers terug bij iedere reis. 

Wanneer andere reizigers onverhoopt annuleren, komt het voor dat een (reeds gegarandeerde) reis niet langer het minimumaantal reis heeft. De gegarandeerd vertrekgarantie kan dan vervallen, totdat het minimumaantal reizigers weer is behaald. Mocht dit niet het geval zijn, dan bekijken we of je reis alsnog door kan gaan. 

Vanaf 3 reizigers tonen wij de groepssamenstelling op de website.

6. Kan ik mijn reis verlengen?

Het is zeker mogelijk om je reis te verlengen. Wij kunnen bijvoorbeeld je vlucht op een ander moment heen of terug plannen en extra nachten in het eerste of laatste hotel van jouw reis verzorgen.

Wij zoeken op basis van jouw wensen graag uit wat de mogelijkheden zijn. Dit doen wij echter pas nadat je een boeking middels het boekingsformulier hebt gemaakt. Je kunt op de 2e pagina van boekingsformulier aangeven dat je een andere vlucht wil. Geef hierbij vervolgens in het vrije opmerkingenveld duidelijk aan wat je wensen zijn.

Wij zullen jou dan vervolgens zo snel mogelijk mailen met een voorstel. Op het moment dat je akkoord gaat met het voorstel zullen wij de boeking pas bevestigen. Mocht je niet akkoord gaan met het voorstel dan kan je alsnog de reis boeken zonder verlenging of van de boeking afzien.