Familiereis KENIA, TANZANIA EN ZANZIBAR AVONTUUR
22 dagen - v.a. €3 795 Boek nu

Praktische info

Reisdocumenten

Als je over de Nederlandse of Belgische nationaliteit beschikt, heb je voor deze reis een visum voor Kenia (single entry) en Tanzania (single entry) nodig.

Op de website van onze partner Visumloket vind je alle informatie over de benodigde reisdocumenten (zoals paspoort), visum, de te volgen visumprocedure en de locatie van de ambassade. Begin 4 tot 6 weken voor vertrek van je reis met de aanvraag, indien je reis een gegarandeerd vertrek heeft. 

Wanneer je de benodigde visa laat regelen via ons, dan brengen wij, naast de visumkosten, € 30,- bemiddelingskosten per persoon per visum in rekening. Je hoeft dan niet zelf 2x naar de betreffende ambassade(s).

Kijk op de website van Visumloket wat je naar ons moet opsturen:

Deelnemers die niet beschikken over de Nederlandse of Belgische nationaliteit, dienen zelf contact op te nemen met de betreffende ambassade(s) en hun eventuele visum te regelen.

BELANGRIJKE INFORMATIE
Voor reizen naar Kenia is per 1 september 2015 een e-visum benodigd. Het is niet meer mogelijk om het visum voor Kenia aan te vragen bij de ambassade in Nederland / België. 

U dient het e-visum voor vertrek geregeld te hebben. Wij verwijzen je graag naar de volgende officiële website voor het e-visum: www.ecitizen.go.ke

Volg de instructies op deze website. Vergeet niet om het e-visum uitgeprint mee te nemen op reis. Deze dien je bij aankomst in Kenia aan de immigratie te tonen. 

Voor deze bestemming heb je een e-visum of elektronische reistoestemming nodig. Houd er rekening mee bij het invullen van het online aanvraagformulier dat in een paspoortnummer van een Nederlands of Belgisch internationaal reispaspoort altijd het cijfer 0, en nóóit de letter O gebruikt wordt.

Meereizen kind met ouder met andere achternaam
Wanneer een kind meereist met een ouder met een andere achternaam, dan kan gecontroleerd worden of er daadwerkelijk een ouder-kindrelatie is. Doel van deze extra controle is om kindontvoeringen tegen te gaan.

Sommige landen eisen een verklaring waaruit blijkt dat de meereizende volwassene ook daadwerkelijk de ouder is of het gezag heeft. Informeer hiernaar bij de ambassade of het consulaat van het land van bestemming. Op de site van de Koninklijke Marechaussee kun je een toestemmingsformulier downloaden.

Reist een kind mee met iemand anders dan de ouders, bijvoorbeeld een familielid, dan eisen sommige landen een verklaring waarin de ouders toestemming geven voor deze reis. U kunt bij de ambassade of het consulaat van het land van bestemming informeren naar de toelatingseisen die voor dit land gelden.

Vluchtinformatie

Vertrekdatum:

De luchtvaartmaatschappij en het vluchtschema zijn onder voorbehoud van wijzigingen. Het kan voorkomen dat er op de heen- en/of terugreis een overstap gemaakt moet worden. Het getoonde vluchtschema is daarom een voorbeeld. Ongeveer 10 dagen voor vertrek vind je op mijn.koningaap je vertrektijdenbrief met daarin het definitieve vluchtschema.



Landarrangement

Het is ook mogelijk om van deze rondreis alleen het landarrangement te boeken. Je regelt dan zelf de internationale vluchten en de transfer bij aankomst en vertrek. Met de andere deelnemers maak je vervolgens de reis volgens programma. Zo heb je een optimale vrijheid om zelf je reis samen te stellen en de vlucht te kiezen die bij je reisplannen past.

Op het boekingsformulier kun je ook aangeven of we, tegen betaling, nog een extra overnachting bij aankomst moeten regelen. Ook de transfer bij aankomst kan Koning Aap op individuele basis voor je regelen.

Voor al onze  reizen hebben we een minimum aantal deelnemers nodig. Houd hier rekening mee voordat je zelf tickets gaat reserveren.

Het is in alle gevallen je eigen verantwoordelijkheid om op tijd bij het beginpunt van de reis aanwezig te zijn. Daarnaast zijn wij niet verantwoordelijk voor sporadische wijzigingen in de vertrekdata van onze groepsreizen. Voor sommige periodes kan de prijs van het landarrangement afwijken van de rest van het jaar, denk hierbij aan festivalreizen. Wanneer de prijs van het landarrangement aangepast is, wordt dit vermeld onder het 'laatste nieuws'.

Bijkomende kosten en zakgeld

Tijdens je reis kun je regelmatig gezamenlijk deelnemen aan excursies of (niet vantevoren betaalde) maaltijden. Ook zullen er hier en daar gemeenschappelijke fooien betaald worden. Om hiervoor niet elke keer apart te hoeven afrekenen wordt er een Gezamenlijke Uitgavenpot ingesteld. Aan het begin van de reis wordt door de reisbegeleider van iedereen geld ingezameld voor deze pot. Aan het eind van de reis volgt dan de afrekening, waarbij je geld terug kunt krijgen of bij moet betalen. Met deze uitgaven is rekening gehouden bij de hoogte van ons adviesbedrag voor het zakgeldbedrag.

Tijdens je reis kun je op veel campings ervoor kiezen zelf je maaltijd te nuttigen bij het restaurant. Omdat het eten niet overal van uitmuntende kwaliteit is zal er ook een kok met keukenuitrusting mee reizen. In principe kan de kok op de meeste avonden een prima alternatief bieden voor het restaurant van de camping en ook kan hij de maaltijden tijdens het kamperen verzorgen. De reisbegeleider zal aan het begin van de reis aangeven waar er gezamenlijke maaltijden door de kok bereid zullen worden. Normaal gesproken zal er ca. €15, - per persoon per dag worden gerekend voor ontbijt, lunch en diner indien door de kok klaargemaakt.

De hoogte van deze Gezamenlijke Uitgavenpot voor deze reis bedraagt € 250. Dit is ook afhankelijk van de groepsgrootte. Bij een groep kleiner dan 10 personen zal dit bedrag iets hoger uitvallen.


Accommodatie en transport

Vervoer

Tijdens de reis door Kenia en Tanzania reis je voor het grootste gedeelte met een kampeertruck. Deze speciaal uitgeruste truck is ingericht met comfortabele banken of touringcarstoelen. Alle trucks zijn voorzien van krukjes, een tafel, kook- en eetgerei. Achterin en onderin de truck zijn bergplaatsen voor de bagage en het proviand. Je zit hoog en hebt een fantastisch uitzicht, wat met name in de wildparken een groot voordeel is. Van al onze deelnemers word verwacht dat ze gedurende de reis meehelpen met het koken: snijden van groentes, fruit, water opzetten om te koken, afwassen, de truck vegen etc. De reisbegeleider en de kok geven aan welke hulp zij kunnen gebruiken. 

Voor de excursie naar de Ngorongoro-krater maken we gebruik van 4WD jeeps. Dit is officieel bepaald door de Tanzaniaanse overheid: trucks en andere grotere voertuigen hebben geen toegang tot de krater, dit is ook niet mogelijk door de steile en smalle wegen die de Ngorongoro-krater toegang verlenen. De 4WD jeeps bieden plaats aan 6 personen. Het dak van de jeeps kan omhoog waardoor je staande ook een goed uitzicht hebt. 

Vanuit Mto wa Mbu naar Arusha maken we gebruik van een shuttle service: een speciale privé bus die ons vanuit Mto wa Mbu naar de kleine luchthaven van Arusha brengt. Hier vandaan maken we gebruik van een comfortabele binnenlandse vlucht naar Zanzibar.

In de beschrijving van de het dag-tot-dag-programma staat per traject duidelijk vermeld hoe we reizen. Vanzelfsprekend kan de lokale situatie aanleiding geven tot veranderingen. Door bijvoorbeeld extreme regenval of uit veiligheidsoverwegingen kan van de beschreven route worden afgeweken. De reisbegeleiding biedt dan natuurlijk een passend alternatief aan. Hou er rekening mee dat er ongeasfalteerde wegen zijn, met name de de weg naar de Masai Mara en de weg vanaf de Serengeti naar de Ngorongorokrater zijn slechte en ongeasfalteerde wegen. Een lekke band of pech onderweg komt hierdoor wel eens voor. Een flexibele houding en positieve instelling is hierbij gewenst. Vaak komt de lokale bevolking je ter plekke helpen. 

De reizen die reizen met een Engelstalige reisbegeleider, is de reisbegeleider tevens de kok. 

Accommodatie


Tijdens deze reis overnacht je in ruime tweepersoons tenten die je zelf opzet en afbreekt. Kampeermateriaal (tenten en matrasjes) is standaard aanwezig op de truck. Het enige dat je zelf mee moet brengen is een slaapzak en eventueel een lakenzak. 

Je overnacht meestal op officiële campings die beschikken over goede sanitaire faciliteiten en bijna alle campings beschikken over douches, waarvan sommigen zelfs met warm water! Stel je echter in op mindere sanitaire voorzieningen dan die je aantreft in hotels of dat je thuis bent gewend. In de praktijk valt het je dan alleszins mee. Het kan dus ook voorkomen dat er geen warm water beschikbaar. 

Op Zanzibar maken we gebruik van goede hotels die dicht in de buurt liggen van het strand. Je verblijf op Zanzibar is op basis van logies met ontbijt. 

Wifi is voor veel reizigers prettig om (via ‘social media’) contact met het thuisfront te houden. De meeste geplande hotels beschikken over wifi, soms tegen betaling, soms alleen in de lobby van het hotel. Houd er rekening mee dat de kwaliteit en de snelheid van de internetverbinding niet overal optimaal zijn. Alleen in Masai Mara is geen wifi beschikbaar. Er moet betaald worden voor de wifi in Mto Wa Mbu.

Reisbegeleiding

Al onze groepsreizen worden ter plekke uitgevoerd door Nederlandstalige (of in het geval van onze reizen in Zuidelijk-Afrika Afrikaanssprekende) reisbegeleiders. Koning Aap stelt hoge eisen aan de reisbegeleiding; een reis staat of valt er immers mee. Belangrijke criteria bij het selecteren van onze reisbegeleiders zijn: (uiteraard) ruime reiservaring, ervaring in het omgaan met groepen en – bij voorkeur – actieve kennis van een lokale taal. Speciale trainingen bereiden de reisbegeleiders verder voor op wat de deelnemers van hen verwachten. Onze medewerkers leren waar de Koning Aap reisformule voor staat. Ze worden niet alleen vanuit ons kantoor geïnstrueerd, maar volgen elders een meerdaagse cursus waar ze veel (soms lastige) praktijkgevallen krijgen voorgeschoteld. Een prima mogelijkheid om essentiële ervaring uit te wisselen. Op sommige bestemmingen worden lokale Nederlands sprekende reisbegeleiders ingezet door onze lokale agenten. Ook deze reisbegeleiders worden ter plaatse door het agentschap getraind. Het functioneren van onze reisbegeleiders evalueren we na iedere reis aan de hand van door deelnemers ingevulde evaluatieformulieren. Zo hebben wij te allen tijde zicht op hoe onze mensen in het veld opereren!

De primaire taak van onze reisbegeleiding is toezien op een goede logistiek van de reis (vervoer en accommodatie). Ook waakt de reisbegeleiding over het verloop van het programma en over de aandacht die elk onderdeel krijgt. De reisbegeleider organiseert ter plekke een scala aan facultatieve excursies. Daarnaast fungeert hij of zij natuurlijk als centrale vraagbaak. Onze medewerkers kunnen veel vertellen over het land en de plaatselijke gewoonten.

Natuurlijk heeft een reisbegeleider ook niet alles in de hand. Soms is er sprake van overmacht: door overstromingen of aardverschuivingen is de weg versperd, de overheid heeft de treinkaartjes geconfisceerd of het hotel heeft de kamers al weggegeven. Bij dit soort tegenslagen zal de reisbegeleider op zoek gaan naar een alternatief. Ondanks alle voorbereidingen en inspanningen van de reisbegeleider kan het gebeuren dat de reis toch niet geheel naar je verwachting verloopt. De reisbegeleider hoort dit dan graag van je, zodat er ter plekke naar een oplossing gezocht kan worden.

Je reisbegeleider verwacht aan het einde een fooi, als zij/hij het werk goed heeft gedaan. Koning Aap betaalt de reisbegeleiders een loon dat op gelijke hoogte ligt met dat van de meeste avontuurlijke reisorganisaties. Onze richtlijn voor de fooi is € 1,- tot € 2,- per reiziger per dag.

Tot slot kun je altijd bij de reisbegeleider terecht als er problemen zijn. Realiseer je wel: een reisbegeleider is geen wandelende encyclopedie. Het is altijd verstandig om een goed reishandboek mee te nemen.

Bewust op reis

Reizen is andere culturen leren kennen, lokale mensen ontmoeten en prachtige natuur zien. En dat willen we ook nog tot ver in de toekomst. Daarom houden wij bij onze reizen rekening met milieu, mensen, natuur en cultuur. Dit is niet alleen noodzakelijk maar ook nog eens heel leuk! Voor meer informatie kijk je op: Feelingresponsible.org

Groen in Kenia en Tanzania:
- In Kenia en Tanzania worden in de hotels over het algemeen energie zuinige lampen gebruikt en wordt het afval gescheiden en hergebruikt.
- Op de kampeerreis (ZKT) zorgt de reisbegeleider ervoor dat de voorraad water in grote 20 – 30 liter flessen wordt ingeslagen. Op deze manier verminderen we het plastic afval. Uiteraard heb je zelf je eigen (halve) liter fles die op deze manier gemakkelijk bijgevuld kan worden.
- Een gedeelte van de entreegelden voor de Nationale Parken komt ten goede aan natuurbehoud (en daarmee de dieren).

Watergebruik
We willen je er op wijzen dat water schaars is in vrijwel heel Afrika. Houd rekening met deze schaarste door niet uigebreid te gaan douchen iedere dag. Als je een douche neemt, draai de waterkraan dan dicht als je je aan het inzepen bent. Laat de kraan niet onnodig openstaan als je je tanden poetst en trek de wc door alleen als dit echt nodig is. Op die manier bespaar je al gauw een paar liter water en kunnen medereizigers ook gebruik maken van een douche.

Safari-spelregels
Al onze deelnemers aan overlandreizen door Oost- en Zuidelijk-Afrika keren gezond en enthousiast terug van hun safari door de vele Nationale Parken. Omdat we reizen en overnachten in gebieden waar het wild ons de 'baas' is, maken we je graag attent op een aantal 'do's en don'ts'. Lees onderstaande punten aandachtig door wat je wel en absoluut niet mag doen in wildparken. Draag je eigen steentje bij aan het behoud van kwetsbare eco-systemen en denk om de veiligheid van jezelf en anderen.

  • Stap nooit in een Nationaal Wildpark uit de truck/jeep;
  • Als je gaat staan in een truck/jeep, doe het voorzichtig als wild zich in de nabijheid bevindt. Ze kunnen schrikken van een onverwachte beweging of geluid! Probeer zo stil mogelijk te zijn zodat je zo lang mogelijk van het wild kunt genieten.
  • De chauffeur zal het wild altijd voorrang verlenen en zo min mogelijk het wild achtervolgen;
  • De chauffeur zal altijd voldoende afstand behouden tot het wild;
  • Het is verboden dieren te voeren.
  • Laat geen afval achter. Ook geen fruitschillen of ander voedsel.
  • Voor een goede sfeer in de groep: geef anderen ook de ruimte om te fotograferen/filmen;

  • Kortom, gebruik je gezond verstand en luister aandachtig naar de lokale gidsen en/of de reisbegeleiding. Zij zullen je wijzen op de algemene gedragsregels bij safari's. Als je beseft dat er met wild niet te spotten valt, beleef je veel plezier aan je safari. Ook na afloop!

    Samenwerkingen

    Wij zijn aangesloten bij de SGR en de ANVR. Voor jou als reiziger is dit een veilig gevoel, omdat je bij eventuele problemen altijd kunt terugvallen op deze organisaties.

    Ook ons lidmaatschap van het Calamiteitenfonds geeft je de zekerheid dat, bij erkende calamiteiten die niet verzekerd zijn door je reisverzekering, extra kosten vergoed worden.

    Verzekeringen

    Koning Aap biedt de deelnemers aan haar reizen de mogelijkheid om een annulerings- en/of reisverzekering af te sluiten bij de verzekeringsmaatschappij Allianz Global Assistance. Zoals in onze reisvoorwaarden vermeld staat, stellen we het afsluiten van een reisverzekering verplicht en bevelen we het afsluiten van een annuleringsverzekering dringend aan. Een annuleringsverzekering is overigens ook nog geldig tijdens de reis. Mocht je onverhoopt moeten terugkeren dan kun je op basis van je annuleringsverzekering nog een vergoeding voor de 'niet genoten' vakantiedagen ontvangen.

    Allianz Global Assistance beschikt over een eigen alarmcentrale die bij eventuele calamiteiten snel en vakkundig optreedt. Tevens is het onze ervaring dat Allianz Global Assistance eventuele schadeclaims in zeer korte tijd afhandelt.

    Hoewel het niet verplicht is om de verzekeringen bij Koning Aap af te sluiten, raden we dit wel aan. Omdat we goed op de hoogte zijn van de af te leggen reisroutes en ter plaatse beschikken over de medewerking van lokale agenten, zijn eventuele problemen makkelijker op te lossen wanneer de reisverzekering via Koning Aap is afgesloten. Een bijkomend voordeel is dat wanneer een reis onverhoopt niet door mocht gaan, de kosten van de afgesloten reis- en/of annuleringsverzekeringen geheel gerestitueerd worden.

    Tot slot: deelnemers die zich samen inschrijven op een reis raden we aan om een reisverzekering af te sluiten bij dezelfde verzekeringsmaatschappij. Bij een eventuele repatriëring van je reisgenoot voorkom je zo dat je als medereiziger (met een andere verzekering) geen toestemming krijgt om ook zonder kosten terug te keren.

    Op onze website en in onze brochure vind je een uitgebreid overzicht van de mogelijke verzekeringen die Koning Aap aanbiedt.

    Met nadruk willen we er op wijzen dat reizigers die tijdens hun reis deel willen nemen aan avontuurlijke excursies (als raften, duiken, snorkelen, (bamboe)vlotvaren, kanoën, (water)skiën, (wind)surfen, parasailing, deltavliegen, parachutespringen, ballonvaren, bungee jumpen, canopy tour, canyoning, speleologie, mountain trekking, tokkelen, sandboarden, mountain biking, downhill biking en snowboarden) dit voor eigen risico doen en dat we hen dringend aanraden vooraf te controleren of hun reisverzekering deze activiteiten dekt.

    Meer informatie en dekkingsoverzicht?
    Allianz Global Assistance dekt veel van bovenstaande avontuurlijke excursies wel. Kijk voor meer informatie op Allianz Global Assistance.

    Wat verder nog belangrijk is...

    We raden je aan om goed voorbereid op reis te gaan, lees daarom voldoende over je reisbestemming en vraag goed na welke vaccinaties en andere medicatie je nodig hebt. Hieronder volgen nog een paar belangrijke zaken.

    Persoonsgegevens
    Zorg dat je je persoons- en paspoortgegevens (als geslacht, geboortedatum, voornamen en achternaam zoals vermeld in je paspoort) correct invult, aangezien deze uiteraard nodig zijn voor het inboeken van je vluchten, eventuele treintickets of accommodatie. Check na ontvangst van je (digitale) boekingsbevestiging of deze gegevens correct staan vermeld. Je bent zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van correcte gegevens. Met onjuiste gegevens loop je het risico niet toegelaten te worden op een vlucht of buitenlandse luchthaven.

    Feedback
    Hoewel wij veel aandacht besteden aan het goed uitvoeren van onze reizen is het mogelijk dat een deelnemer aanmerkingen heeft over de uitvoering van de reis. Om te bewerkstelligen dat deze aanmerkingen direct tijdens de reis naar tevredenheid opgelost kunnen worden, is de deelnemer verplicht de aanmerkingen per omgaande schriftelijk aan de reisbegeleiding mee te delen. Klachten die niet tijdens de reis schriftelijk aan de reisbegeleiding zijn meegedeeld, zullen door ons na afloop van de reis niet in behandeling worden genomen.

    Aantal deelnemers
    Mocht het gepubliceerde minimum aantal deelnemers niet gehaald worden, dan hebben wij de mogelijkheid om deze reis schriftelijk of mondeling te annuleren. Ook het uiteindelijk niet verkrijgen van de benodigde vliegtickets, kan leiden tot het annuleren van de reis. Wij verplichten ons dit uiterlijk drie weken voor vertrek aan de deelnemers mee te delen.

    Adventure Specialists BV 
    Koning Aap maakt deel uit van een groep avontuurlijke reisorganisaties die vallen onder Adventure Specialists BV. Zij werken op diverse manieren samen om te zorgen dat de reiziger zo veel mogelijk waar krijgt voor zijn geld. Achter de schermen wordt er samengewerkt op het gebied van inkoop en afhandeling en voor de reiziger betekent het dat we de kans vergroten dat de reizen doorgang vinden doordat we belangstellenden naar elkaar kunnen doorverwijzen. In het enkele geval dat een reis wordt geannuleerd, gaan we eerst kijken of we de reiziger kunnen onderbrengen bij een van de andere reisorganisaties (Koning Aap Nederland, Koning Aap België, Shoestring Nederland, Shoestring International).

    Boek niet te laat
    Wacht met het boeken van een reis niet te lang, omdat we een maand voor een reis vertrekt (en in sommige gevallen eerder) onze vliegtuigstoelen moeten retourneren aan de desbetreffende luchtvaartmaatschappij. Daarna zijn de stoelen ‘op aanvraag’. Bovendien kan laat boeken afwijkende vluchtschema’s met bijbehorende vluchttoeslagen, extra transfers en eenpersoonskamertoeslagen met zich meebrengen.

    Te Gast In
    Een deel van de achtergrondinformatie over je reisbestemming is in deze uitgebreide reisbeschrijving door Informatie Verre Reizen, de uitgever van ‘Te Gast In’, met de grootste zorg samengesteld. Indien deze echter onjuistheden blijkt te bevatten aanvaardt IVR geen enkele aansprakelijkheid voor de gevolgen van foutieve en/of gewijzigde informatie.

    Laatste Nieuws
    In de uitgebreide reisbeschrijving vind je de meest actuele informatie over onze reizen. In de loop van het jaar kunnen echter veranderingen optreden waardoor mogelijk het dag-tot-dag-programma of het vluchtschema aangepast dient te worden. Uiteraard zoeken we dan altijd naar een zo goed mogelijk alternatief. Al deze veranderingen worden, zodra bekend, vermeld op onze website bij de betreffende reis onder 'Laatste Nieuws'. Indien de inhoud van de uitgebreide reisbeschrijving afwijkt van de informatie in onze algemene brochure, is de beschrijving op onze website bindend.

    Verlenging van de reis
    Mocht je je reis willen verlengen, dan kun je dit aangeven op je boekingsformulier. Voor het wijzigen van de terugvlucht brengen we standaard € 50,- per boeking in rekening. 

    Bij de verlenging van je reis kun je te maken hebben met extra kosten, zoals meerkosten voor de vlucht (door bijvoorbeeld een andere luchtvaartmaatschappij of boekingsklasse), het regelen van eigen transfer, extra hotelnachten etc. Wij nemen (na ontvangst van je boekingsformulier!) zo spoedig mogelijk contact met je op om de prijs met je te bespreken. Pas nadat je hiermee akkoord bent gegaan, wordt je boeking definitief. Als je besluit om een reis te verlengen met een door Koning Aap aangeboden arrangement, betaal je geen wijzigingskosten.

    Reisvaccinaties aan huis!
    Het is altijd belangrijk om goed beschermd op reis te gaan. Thuisvaccinatie is de grootste aanbieder van vaccinaties aan huis. Haar gespecialiseerde artsen komen ook 's avonds of in het weekend bij jou thuis om reisvaccinaties te zetten. Bovendien geven de artsen jou tips en advies om goed beschermd op reis te gaan. Thuisvaccinatie brengt geen extra kosten in rekening voor de service aan huis en haar prijzen zijn vergelijkbaar met de GGD. Vaak worden de kosten geheel of gedeeltelijk vergoed door de zorgverzekeraar.

    Tenslotte
    Onze rondreizen gaan door landen waar het klimaat en andere factoren kunnen zorgen voor problemen. Dit kan betekenen dat we soms moeten afwijken van het bovenstaande programma. Tussentijdse aanpassingen van dienstregelingen en prijzen van de luchtvaartmaatschappijen kunnen eveneens leiden tot gewijzigde vluchtdagen en reissommen. We doen ons uiterste best om eventuele veranderingen zo snel mogelijk door te geven en de gevolgen ervan zo beperkt mogelijk te houden, maar we zijn niet verantwoordelijk voor factoren die buiten onze macht liggen. Je kunt op onze website kijken voor eventuele wijzigingen.

    Adres

    BEZOEKADRES KONING AAP NEDERLAND
    Entrada 223 1114 AA Amsterdam - Duivendrecht

    Email
    [email protected]

    Telefoon
    020-7887700

    In geval van uiterste nood - 24 uur bereikbaar
    Tel: +31 (0)6-53313932

    Openingstijden
    Ons kantoor is geopend op de volgende tijden:
    Maandag t/m zaterdag van 10-17 uur

    Afspraak met een landenspecialist
    Wil je een afspraak maken met één van onze landenspecialisten, bel dan van tevoren voor een afspraak, zodat je er zeker van bent dat je de juiste persoon te spreken krijgt.

    Landinformatie

    Meer informatie over KENIA

    Meer informatie over TANZANIA

    Foute ingave

    Gelieve een correct e-mailadres op te geven aub.

    Er is iets fout gelopen...

    Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
    De pagina herladen kan misschien helpen.

    E-mail is reeds geregistreerd
    Het opgegeven e-mail adres bevindt zich reeds in ons nieuwsbrief systeem.
    Inschrijving gelukt!

    U bent succesvol ingeschreven op de nieuwsbrief.